De la restaurante de tip pop-up la chioşcuri, food trucks sau locaţii high-class, peisajul horeca american este într-o continuă evoluţie. Liniile devin tot mai neclare pe acest segment, ţinând cont de intersecţia dintre horeca şi retail, la care se adaugă social media, trendurile care pun în centru sănătatea, dar şi răsfăţul culinar.
Ce este clar este că americanii caută alimente de calitate oriunde şi oricând, iar restaurantele fac tot posibilul să le respecte cerinţele, pe măsură ce nevoile acestora ajung să includă rapiditate, inovaţie, iar competiţia din horeca este tot mai acerbă.
Bucătăria de tip Co-Op
Costul ridicat al deschiderii unui nou restaurant îi determină pe bucătari să testeze noi concepte, inclusiv în spaţii comune. Deschiderea unui brand nou este dificilă: sunt necesari mulţi bani, dezvoltarea meniului poate dura luni de zile, iar odată ce totul este operaţional, conceptul s-ar putea să nu fie pe placul clienţilor. Aceste costuri şi riscuri determină tot mai mulţi bucătari să utilizeze incubatoarele alimentare, înainte de a deschide o nouă locaţie. Astfel de incubatoare, precum R. House din Baltimore, le permit bucătarilor să testeze şi să-şi perfecţioneze conceptele la un cost mult mai mic. Din aceste motive, concepte precum „food-hall-urile“ încep să apară tot mai des în SUA, din cauza cererii bucătarilor de a folosi spaţii comune ca punct de lansare. De fapt, mai mult de unul din zece clienţi americani au comandat mâncare de la un astfel de „food hall“, potrivit cercetărilor Mintel. În mod similar, restaurantele se folosesc de conceptul „pop-up store“ pentru testarea preparatelor noi.
Sursa www.trendshrb.ro