Comunicare de marketing eficienta pentru companii

Primavara este aproape si luna aprilie se apropie cu pasi repezi. Este timpul sa ne gandim la strategii de marketing eficiente pentru a ne promova firma, deoarece Pastele vine in curand! Va recomandam cateva actiuni eficiente de marketing pentru a stimula comunicarea afacerii voastre de Paste.

De ce sa comunicati de Paste?

Sarbatorile de Paste sunt un moment ideal pentru a implementa o strategie de comunicare eficienta si pentru a face modificari afacerii dumneavoastra. Ca in orice sarbatoare sau eveniment, aceasta perioada este propice dezvoltarii campaniilor de comunicare, indiferent de domeniul in care activati! Firmele pot profita si de aceasta oportunitate prin dublarea creativitatii pentru a imbunatati experienta clientilor, a-si imbunatati reputatia si a-si creste rata de conversie.

Folosind tehnici de marketing simple si inteligente, puteti profita la maximum de perioada sarbatorilor Pascale.

Oferiti cadouri corporate clientilor si colaboratorilor

Pentru a va “premia” clientii si a-i tine mereu aproape, cosurile cadou speciale pentru firme sunt o alegere castigatoare. Aceste cosuri contin produse autentice romanesti sau pe care le regasiti in gastronomia internationala. De asemenea, ele sunt insotite de bauturi de calitate, disponibile intr-o gama variata, pentru toate gusturile. Aceste pachete cadou Paste sunt disponibile pentru orice tip de buget, inclusiv in combinatii perfecte pentru copiii clientilor, colaboratorilor sau chiar copiii angajatilor. Pentru a alege aceste cosuri ce vor fi o modalitate perfecta de marketing, va invitam sa intrati pe giftidea.ro.

Lansati un produs nou

Pastele este un simbol al nasterii, al reinnoirii. Este asadar o oportunitate excelenta de a lansa un nou produs, de a anunta o schimbare, de a comunica despre o noutate sau o imbunatatire cu un plan de marketing optim. De asemenea, cu ocazia lansarii produsului, puteti oferi anumite atentii clientilor si colaboratorilor, fie o mostra a produsului, un voucher sau, din nou, un cos cadou de Paste. Toate acestea sunt idei binevenite si apreciate de toata lumea. Nu neglijati acest aspect.

Vorbiti despe compania pe care o manageriati

Pastele este, de asemenea, o oportunitate de a transmite un mesaj puternic non-comercial. Obiectivul este de a livra, intr-un mod traditional sau inedit, un mesaj relevant cu contextul si de a-l implementa in mintea clientilor, potentialilor clienti si a comunitatii in care activati.

Creati un eveniment

De Paste, puteti crea un eveniment cu jocuri si competitii originale pentru a va imbunatati imaginea brandului. Acest lucru este valabil si pentru online, dar si pentru offline! De exemplu, un brand din sectorul B2B poate lua in considerare un brunch cu cei mai buni clienti ai sai si, la final, puteti oferi cosuri cadou speciale pentru Paste de la Giftidea.ro.

Trimiteti un mesaj original

Brandurile ale caror produse sunt departe de tema Pastelui isi dubleaza creativitatea in actiunile lor comerciale pentru a-i face pe oameni sa vorbeasca despre ele in acest moment. In general, umorul este folosit cu imagini folosind, de exemplu, cosuri corporate ce contin, de ce nu, iepurasi sau oua de ciocolata. 

Indiferent de metoda aleasa, va recomandam sa nu neglijati sarbatorile traditionale si cat de mult pot contribui acestea la promovarea companiei sau a afacerii voastre. Un cos cadou, un produs nou si oricare dintre ideile de mai sus va pot ajuta concret.


Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

© Copyright @ 2021 bonapetit.ro