Mai bine de jumatate din vanzarile Coca Cola au loc in comertul traditional

coca-cola-462776_1920

Comertul traditional reprezinta principalul canal de vanzare pentru Coca Cola Romania, cu un procent de aproximativ 55% din vanzarile totale, urmand nivelul pietei romanesti. Retailul modern, pe de alta parte, are o rata de crestere mult mai mare si este foarte dinamic, in special in zona de supermarketuri si discounteri, in timp ce in zona de HoReCa, desi Coca Cola livreaza in mai multe locatii decat media pietei, ramane totusi foarte mica, a declarat Alina Bucelea, director comercial Coca Cola Romania.

„Romania este inca dominata de comertul traditional, de magazinele mici de cartier ca si pondere in total. Ca rata de crestere comertul modern este mult mai dinamic si cele mai dinamice canale sunt discounterii si supermarketurile, mai ales prin deschiderile de magazine. Pentru Coca Cola ponderile sunt asemanatoare, cu diferente destul de mici, ambele canale sunt importante pentru noi”, a declarat Alina Bucelea.

„Zona de HoReCa este si ea importanta, desi ne-am dori sa fie mai dinamica, Romania este un pic atipica din acest punct de vedere, este un canal mult mai mic in comparatie cu tarile vecine. Daca ma uit la numarul de locatii de HoReCa, avem acelasi numar ca si Bulgaria, care are o populatie de trei ori mai mica. Noi acoperim HoReCa existenta, dar inca este mica. Pentru noi, zona de HoReCa este un pic mai mult decat pentru piata, care dupa estimarile noastre, este in jur de 10%”, a adaugat aceasta.

Sursa www.wall-street.ro

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!