Tendinţa unitară a consumatorilor din România sau de oriunde este către o hrană sănătoasă, iar din această categorie face parte şi peştele, alături de fructele de mare. Astfel, clienţii horeca sunt interesaţi din ce în ce mai mult de rarităţi, precum ton roșu, dorada regală sălbatică, lup de mare, calcan, peşte spadă, fără a lăsa la o parte însă peștii comuni, cum ar fi codul, păstrăvul, merluciul, macroul și heringul.
Un etalon în consumul de pește este BistroMar, un restaurant ce funcționează într-un concept integrat. Acesta oferă specialități din pește și fructe de mare, dar este şi primul magazin de desfacere al produselor marca Alfredo Seafood, companie care importă, prelucrează și distribuie produse de pește și fructe de mare.
În acest bistro gourmet cu specific mediteraneean, peştele sălbatic, de captură, este cel mai căutat. Clientul ştie ce presupune acest tip de produs, respectiv că este întotdeauna proaspăt, deoarece peştele sălbatic are un timp de perisabilitate redus, că este mai sănătos şi, evident, mai gustos, iar restaurantul oferă de trei – patru ori pe săptămână acest produs, din diverse zone. Fructele de mare sunt şi ele apreciate, cel mai mult langustinele, creveţii sau caracatiţa.
Sursa www.trendshrb.ro