black friday

Valoarea adaugata in e-commerce este data de experienta clientului cu brandul

Reduceri de până la -70% la toate produsele din categoria telefoane, accesorii, gadget-uri și tablete este promisiunea cu care Quickmobile.ro își propune să își surprindă clienții și anul acesta de Black Friday, eveniment bine cunoscut de tot mai mulți dintre noi, care anul acesta se va desfășura în luna noiembrie în ziua de 12.

Data desigur nu este întâmplătoare, din raționamente socio-economice, iar marii retaileri își fac deja planuri și previziuni în ceea ce privește felul în care vor decurge lucrurile în acea zi. De un real interes pe lângă vânzarea propriu-zisă de telefoane (clasice și smart), accesorii, gadget-uri și tablete anul acesta Quickmobile.ro își propune ca main-event în cadrul Black Friday 2021 la Quickmobile pe 12 noiembrie să ofere clienților, partenerilor cât și pentru fanii brandului programul de afiliere Quickmobile.ro.

În esență lucrurile stau extrem de simplu, mai ales pentru cei familiarizați cu programele de afiliere deja existente. Programul de afiliere Quickmobile își propune și crede într-o colaborare de tipul win-win în care principalele avantaje constau în achiziții de produse cu extra-reduceri pentru toți prietenii tăi dar și pentru cei care te urmăresc pe rețelele sociale ale momentului.

Astfel, faptul că ai beneficii la toate produsele, indiferent de campaniile de pe site, nu va mai fi un secret pentru nimeni, Quickmobile garantând și câștigul din comision pentru afiliați atunci când o comandă este finalizată (și nereturnată) de către prietenii și urmăritorii tăi.

Fidelizarea clienților, cât și crearea unei experiențe de cumpărare tot mai personalizate, reprezintă o activitate de care tot mai mulți marketeri dar și manageri de vânzări ajung să fie preocupați atât în perioada Black Friday cât și în restul anului.

Piața de e-commerce a educat în ultimii ani clienții care caută o altfel de experiență cu brandurile, dincolo de vânzarea propriu-zisă care se realizează în termene din ce în ce mai rapide (sistemele de infrastructură logistică cât și firmele de curierart au influențat acest aspect, desigur într-un sens extrem de pozitiv).

Astfel, în 2021, așteptările clienților ajung să fie cu mult mai diferite față de perioadele anterioare iar asta provoaca departamentele de vânzări, logistice și de vânzări să aducă valoare adăugată experiențelor în e-commerce. În ceea ce privește programul de afiliere Quickmobile, Black Friday este oportunitatea cea mai bună pentru un stil de colaborare win-win între cei de la Quickmobile și orice partener (pentru că da, oricine poate deveni partener – nu este nevoie să fii blogger, pasionat de tech sau un influencer).

În esență un eveniment precum Black Friday antrenează clienții într-o categorie extrem de largă în ceea ce privește achizitiile. Online-ul a reprezentat pentru unii un element cheie atunci când vine vorba de salvarea business-ului de la un faliment greu de anticipat în orice previziune economică.

Pandemia Covid-19 a jucat si ea un rol extrem de important în acest sens, obligând mulți antreprenori să se adapteze unei situații noi atât pentru ei cât și pentru business. În acest an, Black Friday este un eveniment de care unii se agață în speranța unor optimizări de natură performance, însă e de la sine înțeles că doar cei care se vor adapta vor fi în cele din urmă și câștigători!


Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

© Copyright @ 2021 bonapetit.ro